top of page

ליווי בתהליכי שינוי לטרנספורמציה והגשמה

Updated: Feb 25

מהי טרנסופרמציה? שינוי תכונות או שינוי צורה/מבנה של רעיון או גוף פיזי.





לפעמים החיים מביאים אותנו לנקודה שאין מנוס מלעשות שינוי. זה מפחיד כי ההכרה (המיינד) שלנו אוהב ביטחון אוהב את המוכר והידוע. אבל החיים הם בלתי צפויים מלאי הפתעות ושינויים והרבה פעמים החיים ידחפו אותנו לשינוי ואנחנו נאחז בישן הזה שאנחנו מכירים ונתנגד בכל תוקף לחדש שרוצה להגיע דרכנו. בלתי נמנע השינוי הוא טבע הדברים(הבודהה) השינוי הוא תמידי, וכמה שנאחז ונתנגד יותר לשינוי ככה היה לנו יותר קשה והמחלות לא יאחרו להגיע. החיים הם תענוג צרוף עם רק נלמד להרפות לתוכם ולנוע על הגל של השינוי. שום דבר לא אפ פעם לא נשאר אותו הדבר החיים לא סטטיים, או שאנחנו צומחים איתם או שאנחנו מתנגדים לשינוי וצמיחה ושוקעים עוד יותר בתוך הסטגנציה.


הזמנה לתהליך הכוונה, ליווי בתהליך שינוי והשלת הישן:

אחד הדברים שעושים בתהליך הוא השלת הישן ופינוי מקום לחדש, דיוק המתנות והיחודיות של האדם, ליווי בתהליך השינוי ועיבוד הפחד והתכוונות לחדש.

פגישה עם הפחד היא בלתי נמנעת לשינוי וצמיחה: "צמיחה מתוך משבר"-אנו נמנעים מלפגוש כאב אבל דווקא שם קוראת הטרנספורמציה והפריצת דרך. בתהליך בקליניקה יחד נפגוש ונפרק את הפחד, ננקה את מה שצריך ונאפשר לחדש להפתיע דרכנו בלי להאיחז בישן ובפחד.


לבחור לצמוח, לבחור להגשים את המהות שלנו. הסבל מגיע מתוך חוסר ההגשמה, הוא המקפצה וה"בעיטה בתחת" בכדי שנזוז. הרבה פעמים זה מאוד מפחיד לעשות את זה לבד ואף אין לנו מושג מאיפה להתחיל.


אם את.ה מרגיש.ה סטגנציה/תקיעות, שמשהו לא עובד יותר, חוסר שביעות רצון עמוק-זהו תהליך בשבילך.

Comments


bottom of page